Hírlevél

2010. október 18., hétfő

Hogyan lettem ONLINE - MLM. ező, és hol?

Ismerőseim tudják, hogy igen sok mindennel foglalkoztam mire 52.éves lettem.
Az alapszakmám látszerész. Majd dolgoztam a BKV.-nál, és közben folyamatosan tanultam. Voltam vendéglátós, csempe készítéssel is foglalkoztam, de dolgoztam mosodában kalanderen is. Mindezeket másod, illetve harmad állásként végeztem amikor a BKV.ban dolgoztam.
Majd a fiam betegsége miatt vállalkozó lettem. Gödöllőn a városi piacon tevékenykedtem. Az MLM.mel mint lehetőséggel ebben az időszakban ismerkedtem meg először. Vegyes volt a kép. Több céget kipróbáltam, több - kevesebb sikerrel. Volt ahol igen jól kerestem, a vállalkozásom mégsem mertem feladni, akkoriban. Mindez több mint 18. éve volt.
A Bionet-tel megalakulásának az évében ismerkedtem meg. Akkor az Aktív Balzsam és a Levegő tisztító, Ózonizátor nagy segítségünkre volt. A fiam asztmája gyógyult meg.
Ez a készülék még sokaknak segített. Ugyanis kölcsönadtam, majd akinek kölcsönadtam, Ő is tovább kölcsönadta. Addig - addig lett tovább adva a kis készülék, mígnem egy kisgyerekkel bevitték a kórházba, ahonnan eltűnt.
És milyen az ember, amikor már nincs baj felejt.
Eltávolodtam a terméktől, termékektől, és az MLM.-től is.
A továbbiakban tevékenykedtem munka ruházati cégnél, bróker cégnél, ahol is hitellel, biztosítással foglalkoztam, de voltam hirdetés szervező is. Majd igen hosszú ideig, először másod, majd főfoglalkozásként reklám újság terítésével foglalkoztam. Csapatom is volt. Újra vendéglátás, ingatlanközvetítés kis csomag szállítás,voltak a következő állomások.
Majd a nagy visszatérés az MLM.-be. Találtam egy szórólapot, elmentem, maradtam.
Újra találkoztam a Bionettel, most már 2010 nyár óta BIYOVIS. A felismerés, hogy milyen feledékeny voltam akkor és ott ütött fejbe. Ugyanis édesanyám tüdődaganatban halt meg. Ami ha eszembe jut időben az ÓZONIZÁTOR nagy valószínűséggel elkerülhető lett volna. Vagy könnyebben viseli. De ha az eltűnt helyett gondoskodom egy másikról, ezt a betegséget elkerüli, és valószínűleg még mindig közöttünk van.
A hagyományos módszerrel nehezen barátkoztam, minimális eredményem volt. Elkezdtem kutatni az interneten lehetőségek után. Ekkor találkoztam Kajárik Béla blogával, ahol először olvastam az ONLINE MLM.ről. Nekiestem a tanulásnak. Itt nem kell zaklatni a családtagjaim, barátaim, ismerőseim, és az ismeretleneket úton - útfélen.
Jelenleg az ONLINE MLM-ben a folyamatos önképzés mellett kezdőként tevékenykedem. Sok - sok mindent megtanultam, de mint a mai helyzetben minden területen itt is élethosszi tanulásra van szükség. Eredetileg azért kezdtem újra az MLM.-et, hogy a nyugdíjas időmre megteremtsem a nyugodt nyugdíjas lehetőséget. Ma már tudom, hogy NEM ÉLEK a nyugdíjba vonulás lehetőségével. Olyan rendkívüli mértékben élvezem ezt a munkát. Tudom, hogy elérem a SIKERT, és a PASSZÍV JÖVEDELMET.
Jómagam két MLM.cégben tevékenykedem: A BIYOVIS amely egészség, és pénz. Az álmok, célok megvalósításának XXI. századi lehetősége.
A másik a SITE-MLM A pént teremtésnek a lehetősége. A rövid bemutatása alább.

A SITE-MLM HONLAP szerkesztő!

Saját weboldal egyszerűen, gyorsan programozói tudás nélkül.

A SITE-MLM kínálata a következő:

Esélyt kínálunk arra, hogy minimális költséggel, olyan program, olyan közösség tagja legyél, melyben egymást segítve, rövid időn belül, biztos anyagi sikert érhetsz el.
És ezt úgy teheted, hogy a termékünk használatával, az eddigi tevékenységedet is publikálhatod, terjesztheted egy kellemes, tartalmilag megfelelő honlap segítségével.

Lejegyezte: Földiné Csúcs Mária. BIYOVIS és SITE-MLM független tanácsadó.

Részese kívánsz lenni a sikernek? Csatlakozz hozzám!

www.biyovis.hu/fobejarat
http://csucsbionet.site-mlm.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése